«Шкільний методичний кабінет — осередок сприятливого інноваційного середовища в закладах освіти»
Одним із завдань методичної роботи в школі на сучасному етапі є активізація творчих здібностей учителів. Сьогодення вимагає творчого вчителя. Творчу особистість може навчити і виховати лише творча особистість. До творчості спонукає вчителя сьогоднішній учень — розвинена й нестандартна особистість, вимоглива до свого наставника. Крім того, творчий характер закладено в самій суті вчительської професії. Дії педагога в кожний момент не копіюють попередні, динамізм навчально-виховного процесу вимагає від нього пошуку в кожному конкретному випадку оптимального рішення. Творчість учителя виявляється насамперед у прагненні і вмінні постійно вдосконалювати свою майстерність, відкидати застарілі і знаходити нові, більш досконалі методи практичної реалізації вимог часу, творчо застосовувати надбання передового досвіду, досліджувати свою роботу і роботу колег. Отже, оптимізація методичної роботи в школі повинна йти насамперед шляхом розвитку творчості педагогічного колективу.
Відомий вислів В.О.Сухомлинського: «Вільний час учителя — це корінь, який живить джерела педагогічної творчості» — повинен стати не тільки гаслом у методичному кабінеті, а й реальністю в житті кожного колективу.
Коментарi